Voermeesters

De creatie van een nieuw merk

Twee bekende merken paardenvoer (Subli en Masters) gaan samen verder onder de naam Voermeesters. Een nieuw merk, goed voor bijna een kwart van de paardenvoermarkt in Nederland. Hoe gaat dit merk eruit zien? Wat is het gevoel dat rond het merk hangt? En hoe moet het überhaupt gaat heten? Wij kregen de opdracht van AR om het merk te realiseren. De basis was gelegd door G2O Consultants: een analyse van de identiteit van AR én van de doelgroep. Op basis daarvan ontwikkelden we onder meer een naam en merkfilosofie, stelden we archetypen vast en creëerden we een complete sfeer. En vervolgens tekenden we voor het ontwerp van de visuele identiteit. Van logo tot corporate movie en van voerzakken tot brochure.

  • Klantnaam Voermeesters

  • Branche Voerproductie

  • Archetype Magician / Innocent

  • Website www.voermeesters.nl

Merkfilosofie
Bij Voermeesters geloven we in de kracht van natuurlijke grondstoffen. Het is alleen de kunst om deze kracht te benutten. Als ware meesters in het maken van voer, zien we dat als onze missie. Deze kracht, deze bron van energie in de stal brengen. Want niet al het voer met natuurlijke grondstoffen is één brok energie. Om puur natuur te transformeren in een goed voer, is een speciaal proces nodig. Dat is precies waar wij ons als coöperatie op concentreren. We malen, persen, zeven en mixen; we weten precies hoe we de juiste eigenschappen bewaren én toevoegen. Geïnspireerd door de imponerende, maar kwetsbare kracht van het paard, gedreven door specialisten met een hart voor het edele dier. En vastbesloten om maximale kracht voor het paard te laten samensmelten met de ambitie van de paardenhouder. Dat is het wondertje dat we als Voermeesters elke dag verrichten, en we blijven geloven dat het nóg beter kan. Het geheim? Teruggaan naar de bron. Menselijke passie, de anatomie van het paard, de vezels van de oogst, de belangen van de paardenhouder. Als die samenkomen, verandert elke kilogram voer in een bron van kracht.

wij werken o.a. voor: