Startix

Een succesvol nieuw merk

Hoe lanceer je een nieuw merk jongdiervoerders? Hoe zorg je dat je serieus genomen wordt in een markt met gevestigde merken? Startix liet het zien: door jezelf serieus te nemen. Wat nog niet meer was dan een sterke productlijn, veranderde onder de handen van G2O Creators in een herkenbaar merk. En met succes. G2O Creators ontwikkelde naam en payoff, de gehele visuele identiteit, de website, beursmateriaal, documentatie: kortom, alles wat een sterk merk nodig heeft.

  • Klantnaam Startix

  • Branche Voerproductie

  • Website www.startix.nl

Het gaat goed met het nieuwe merk jongdiervoeders Startix. De lancering in 2017 op de LIV was het begin van een vliegende start.
“We hebben het advies van G2O Creators opgevolgd en ons merk professioneel neergezet. Wat ze voorspelden, kwam uit: we kregen meteen het vertrouwen van grote partijen.”

Startix is weliswaar voer voor dieren, maar in het logo staat de ondernemer centraal. In de intensieve dierhouderij is het de ondernemer die het verschil maakt. Zijn stalmanagement en zijn voerkeuze zijn doorslaggevend. En zeker: heel veel biggetjes worden blij van Startix. Het is de ondernemer die profiteert van het rendement.

wij werken o.a. voor:

Deze website gebruikt analytische cookies om bezoekersstatistieken bij te houden.

Accepteren