Schotpoort connect

Allermooiste bedrijf ter wereld

Logistieke bedrijven hebben indrukwekkende colonnes vrachtwagens en andere transportmiddelen. Maar zijn de kentekens de enige verschillen tussen concurrerende bedrijven? Wij ontdekten de geheime krachtbron van Schotpoort Connect en baseerden er de positionering op. We ontwikkelden een nieuwe visuele identiteit. Samenwerking en verbinding vormden de inspirerende thema’s voor het beeldmerk. Natuurlijk zorgden we ervoor dat alle middelen in stijl werden gerealiseerd. Van website tot speciaal introductieboekje voor medewerkers.

  • Klantnaam Schotpoort Connect

  • Branche Logistiek

  • Archetype Everyman

  • Merkessentie De mensen van Schotpoort zijn persoonlijk gemotiveerd om zich in te zetten voor de allerbeste logistieke oplossing.

  • Website www.schotpoort.nl

Mensen centraal
Gezien het karakter van Schotpoort, zetten we mensen centraal in het creatieve concept. Nee, geen modellen, maar echte medewerkers. We fotografeerden ze in een privésituatie, vol passie bezig met hun hobby. De kopregel vertaalt deze persoonlijke motivatie naar een zakelijke kracht. Want zo werkt het bij Schotpoort Connect.

De identiteit van Schotpoort Connect
Schotpoort Connect wilde zich duidelijker gaan profileren. Onder bestaande klanten én in nieuwe markten. Het bedrijf is sterk in logistiek met een complex tintje. En waarom juist Schotpoort Connect geen moeite heeft met complexe logistiek, hebben we nu ook boven water. Het oog hebben voor elkaars verantwoordelijkheden én behoeften is voelbaar in de cultuur. Medewerkers krijgen ruimte en zijn persoonlijk gemotiveerd om de allerbeste oplossing voor de klant te realiseren.

"“In al onze uitingen schittert nu de kracht van Schotpoort Connect: de medewerkers. De interne lancering was een groot succes.” "

Peter Keizer

Ons magazine. In beeld.

Gratis magazine

Inspiratie opdoen? Cases bekijken?
Meer van G2O Creators zien? Vraag de In Beeld aan!

 

Vraag 'm aan

wij werken o.a. voor: