Momenteel hebben wij een storing. Hierdoor zijn wij zowel telefonisch als per e-mail niet bereikbaar!
   

Say Yes

You, me, tea?

Een paar jaar geleden raakten de broers Steven en Robert Kleinjan geïnspireerd door losse thee. Thee zoals thee bedoeld is. Pure thee. Pure smaken. Een thee van topkwaliteit… maar niet elitair. ‘Zoveel mogelijk mensen het genot gunnen van losse thee’, werd de missie van de theesommeliers. Het doel was om hun thee bij de supermarkt in de schappen te krijgen: de Jumbo.

G2O werd ingeschakeld voor de merknaam, de doelgroep-analyse en de positionering van die nieuwe thee. We kozen als archetypen Lover en Everyman. Het werd een gepassioneerd merk dat voor iedereen bereikbaar is. Een thee die de echte theeliefhebbers onder de Jumboklanten recht in het hart raakt. Ook voor de visuele identiteit tekende G2O, met sprekende kleuren en een bijzonder verpakkingsdesign. Een thee die je niet over het hoofd kan zien!

Zo ontstond Say Yes. Say Yes prikkelt de zintuigen, smaakt zuiver en is zorgvuldig geselecteerd. Het is thee voor de liefhebber. Thee waarmee je laat zien hoevéél je van thee houdt. Het is thee die een community creëert. Want van Say Yes geniet je samen. Je kiest de thee die inspeelt op jouw verlangen, je stemming. Balance, joy & happiness, feeling good – ja graag!

Steven en Robert Kleinjan benaderden G2O om voor hun losse-thee-merk een naam, positionering en identiteit te ontwikkelen. G2O koos als archetyped de merknaam Say Yes en de complete visuele identiteit, ontwikkelde de verpakkingen en de website en verschillende andere communicatie-uitingen.

  • Klantnaam Say Yes

  • Branche Food

  • Website www.say-yes.nl

  • Archetype Lover + Everyman

Ons magazine. Eigen.

Gratis magazine

Inspiratie opdoen? Cases bekijken?
Meer van G2O Creators zien? Vraag de Eigen aan!

 

Vraag 'm aan

wij werken o.a. voor:

Deze website gebruikt analytische cookies om bezoekersstatistieken bij te houden.

Accepteren