Huverba

Brings green together

Boomkwekerij. Zo zag Huverba zichzelf en dat was het bedrijf ook generaties lang. Maar tijden veranderen – en identiteiten ook. Wij ontdekten dat Huverba was veranderd van primair kweker naar supplier. Dat vroeg om een bijbehorende visuele identiteit en communicatie. Het samenbrengen van logistieke stromen werd de basis van het logo.

  • Klantnaam Huverba

  • Branche Boomkwekerij

  • Archetype Ruler

  • Merkessentie Klanten helpen beter te presteren door maximale beschikbaarheid van beplantings(materialen) te bieden.

  • Website www.huverba.nl

We rolden de positionering uit naar tal van uitingen. De vormgeving werd gebaseerd op de visuele identiteit, met de kenmerkende lijnen uit het logo als basis voor de vormtaal. Ook de boodschap was nieuw en anders dan voorheen. Een rijkere belofte en een sterker verhaal doen het in elk medium goed.

Ons magazine. In beeld.

Gratis magazine

Inspiratie opdoen? Cases bekijken?
Meer van G2O Creators zien? Vraag de In Beeld aan!

 

Vraag 'm aan

wij werken o.a. voor: