Forcare

Berekend op expansie

Forcare ontwikkelt oplossingen waarmee medisch specialisten patiënteninformatie kunnen uitwisselen. In eerste instantie geleverd via resellers, maar steeds vaker direct aan ziekenhuizen en zorgorganisaties. Bij die veranderende focus hoorde een nieuw logo. Achter het oude logo zat een technisch verhaal. En wat we deden was de basisvorm hergebruiken in het nieuwe logo. Met kleuren die overduidelijk ontleend zijn aan de medische wereld.

  • Klantnaam Forcare

  • Branche IT

  • Archetype Hero/Sage

  • Website www.forcare.nl

  • Merkessentie Forcare is voor medisch specialisten de slimste manier om de documentuitwisseling met de zorgketen simpel te organiseren.

Passend bij de doelgroep
Medisch specialisten kijken heel anders tegen IT aan dan IT’ers zelf. Dat laat zich raden. In de communicatie zetten we daarom argumenten centraal die passen bij de doelgroep. Een goed voorbeeld is de payoff: ‘Empowering your flow’. Deze straalt kracht uit en refereert zowel aan geoliede patiëntenstromen als aan toegewijde specialisten.

Ons magazine. In beeld.

Gratis magazine

Inspiratie opdoen? Cases bekijken?
Meer van G2O Creators zien? Vraag de In Beeld aan!

 

Vraag 'm aan

wij werken o.a. voor: