Vanwege een teamsessie zijn we vandaag tussen 13:00 en 17:00 uur telefonisch niet bereikbaar.
   

EeStairs

Echte vakmannen gezocht

Het aantrekken van nieuwe medewerkers is simpeler gezegd dan gedaan. Als organisatie heb je natuurlijk een wensenlijst op het gebied van ervaring, opleiding en achtergrond. Maar de vijver waarin je vist is klein. Wat te doen?

EeStairs ondernam diverse initiatieven. Van opleidingsmogelijkheden tot bierviltjes in de plaatselijke kroeg. Het leverde uiteraard wel iets op, maar het tekort aan medewerkers bleef. Het gaat om meer dan alleen aan je doelgroep vertellen dat je goede arbeidsvoorwaarden en salaris biedt. Ook cliché uitspraken als ‘je komt te werken in een leuk team’ en ‘je krijgt veel vrijheid’ doen je doelgroep weinig als iedereen dat verkondigt. Het gaat er om, dat een potentiële medewerker zichzelf herkent in de organisatie. Het gevoel dat je ergens goed past is een sterke intrinsieke motivatie om te kiezen voor een bepaalde werkgever. Het is dan essentieel om de identiteit van de werkgever op unieke wijze over de bühne te brengen. Dan word je een sterk werkgeversmerk en aantrekkelijk voor je doelgroep.

  • Klantnaam EeStairs

  • Branche Metaal & Techniek

  • Website www.werkenbijeestairs.nl

"G2O gaf ons weer nieuwe inzichten; door het verhaal over ons organisatie DNA en onze branding werden we enthousiast om de arbeidsmarktcommunicatie anders aan te pakken."

Dianne

EeStairs

"Ik ben hier helemaal op mijn plek, EeStairs is een geweldig leerbedrijf. Ik liep hier al eens twee weken stage, en nu ik op het MBO zit, werk ik vier dagen per week en ga ik één dag naar school."

Quinten Mutsaers

Trainee Craftsman-Metal

Speuren naar het unieke DNA
Wat is nu typisch voor het werken bij EeStairs? Wat voor mensen werken daar? Hoe gaan ze met elkaar om? Al snel werd het typische DNA zichtbaar; een mix van realisme, eigenwijsheid en daadkracht. Gewend aan maatwerk zijn de vakmannen van EeStairs flexibel en krijgen de klus altijd voor elkaar. Werken bij EeStairs betekent werken OP JOUW MANIER. Dát is de essentie en moet een potentiële medewerker voelen als hij in aanraking komt met het werkgeversmerk.

De juiste doelgroep raken
Bij de ontwikkeling van communicatie is het essentieel dat het design en de taal past bij de merkessentie. Om zo uitgesproken te communiceren vraagt om lef. Daar ontbrak het gelukkig niet aan bij EeStairs. We ontwikkelden een nieuwe ‘werken bij’ website en campagne onder de noemer ‘werkt toch niet’. Op basis van een doordachte mediaplanning zijn we vanaf september met de eerste advertenties en snelwegreclame gestart. We zijn benieuwd naar de hoeveelheid reacties!

wij werken o.a. voor:

Deze website gebruikt analytische cookies om bezoekersstatistieken bij te houden.

Accepteren