Een kleurrijke positionering
Een verpakking is niet zomaar een verpakking als het aan BVP ligt. De leverancier van verpakkingen voor food- en non-food-producten ziet elk doosje en elke zak als een businesscase. Een mooi stukje identiteit, dat zijn oorsprong vindt in de persoonlijkheid van de oprichters én het huidige management. Wij creëerden een passende visuele identiteit.
Klantnaam BVP
Branche Verpakkingen
Archetype Ruler/Everyman
Merkessentie BVP maakt van elke verpakking een businesscase
Website www.bvp.nl
De merkfilosofie van BVP
Een verpakking is niet zomaar een verpakking. Het is veel meer dan dat. Of veel minder. Het is het geheim van een overweldigende unpack experience. Of alleen het laagje karton dat uw product van de buitenwereld scheidt. Maar wat het in alle gevallen is: een businesscase. Onderdeel van uw bedrijfsvoering. Groot of klein, belangrijk of onbelangrijk. En daarom zien we uw verpakking in die context. Uw context. We willen weten wat voor u relevant is, zodat u meer uit uw verpakkingen kunt halen. Structurele besparingen, overtuigende klantervaringen, efficiëntere logistiek, slimmere productie, kansrijke introducties, kortere time-to-markets. Deel uw verantwoordelijkheid met ons, en u ontdekt hoeveel een BVP verpakking u gaat brengen. Onderschat het niet.
"G2O Consultants bracht eerst ons DNA in beeld. Die analyse was een geweldig vertrekpunt voor de creatie."
Ons magazine. Eigen.
Inspiratie opdoen? Cases bekijken?
Meer van G2O Creators zien? Vraag de Eigen aan!