Agruniek Rijnvallei

Een restyling met de vertrouwde kleuren

Het groen en geel van AR is een vertrouwde kleurcombinatie voor de bijna 2.400 leden. De land- en tuinbouwcoöperatie – met het hoofdkantoor in Wageningen – heeft een jaarlijkse omzet van ruim 241 miljoen euro. Door innovatief te blijven, weet AR in verschillende sectoren groei te realiseren. De achterliggende tijd hebben we een restyling van de huisstijl doorgevoerd. Gefaseerd. De naam gruniekRijnvallei gaat plaatsmaken voor het veel kortere en makkelijkere ‘AR’. Moderne vlakverdeling en een eigentijdse vormtaal bepalen nu het design. Tal van uitingen pasten we aan; zo maakten we nieuwe ontwerpen voor het jaarverslag en het relatiemagazine Uniek. In een advertentiecampagne lieten we zien waar AR voor staat. Als coöperatie de schouders zetten onder de ambities van de leden, we beloven niet alleen resultaat maar maken het samen waar. Dat is de kern.

  • Klantnaam AR

  • Branche Voerproductie

  • Website www.agruniekrijnvallei.nl

"G2O is daadkrachtig en verfrissend. Ze denken mee, durven ideeën ter discussie te stellen, reiken andere perspectieven aan. G2O kan snel schakelen, dat is prettig."

Gerdi van der Berg

Manager Communicatie & PR

Ons magazine. In beeld.

Gratis magazine

Inspiratie opdoen? Cases bekijken?
Meer van G2O Creators zien? Vraag de In Beeld aan!

 

Vraag 'm aan

wij werken o.a. voor: